Zin om op een leerzame, actieve én gezellige manier bij te dragen  aan de leukste (politieke) vereniging van het Noorden? Solliciteer dan naar een bestuursfunctie bij GroenLinks Groningen!

Voor vijf van de zeven bestuursleden loopt de tweejarige bestuurstermijn tussen nu en juni af. Een aantal van hen hebben aangegeven nog een termijn door te willen en een aantal stoppen er helaas mee. We bieden bij deze dan ook alle leden van de afdeling de kans om zich kandidaat te stellen voor een plek in het bestuur.

De verschillende functies en bijbehorende profielen en werkzaamheden, alsmede de werking van het bestuur in z'n geheel, vind je hier

Dit zijn de belangrijkste data voor als je wilt/gaat solliciteren:

• 4 maart — openstelling vacatures
  • 15 april — sluiting vacaturetermijn
  • Uiterlijk 23 april — uitnodiging sollicitatiegesprek
  • Week 17 en 18 — sollicitatiegesprekken
  • Week 22 — voordracht nieuwe kandidaten
  • 13 juni — ALV bestuursverkiezing

Het volledige tijdspad en uit welke personen de kandidatencommissie bestaat, vind je hier

Enthousiast geworden? Top! Je kan een motivatiebrief (max één A4) en je CV te mailen naar kciebestuur@protonmail.com. We hechten veel waarde aan een diversiteit van perspectieven en ervaringen binnen het bestuur, daarom vragen we je in je sollicitatie in te gaan op hoe jij dit doel onderschrijft en eraan bijdraagt. Ook vragen we je of je wilt aangeven in welke functie je geïnteresseerd bent.

We moedigen iedereen, ongeacht je ervaring en achtergrond, van harte aan om te solliciteren.

Als er iets is waardoor we de sollicitatieprocedure voor jou toegankelijker kunnen maken, dan horen we dat uiteraard graag.

Wil je graag meer weten over wat besturen inhoudt of in contact komen met één van de huidige bestuursleden, dan kan je contact opnemen met onze voorzitter, Arjan, via 06 10 00 45 88, of mailen naar secretaris@groenlinksgroningen.nl

We hopen je zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van GroenLinks Groningen