Belteam

Het belteam doet belangrijk werk voor GroenLinks: door iedereen die zich bij ons aanmeldt als vrijwilliger binnen 72 uur te bellen zorgt dit team ervoor dat onze beweging kan blijven groeien!

Groningen is een van de weinige gemeenten waar de gemeenteraadsverkiezingen pas op 21 november zijn. Dat betekent dat we extra hard campagne zullen moeten voeren. Gelukkig melden veel mensen (leden en niet-leden) zich bij ons als vrijwilliger.

Wij willen graag al deze gemotiveerde mensen persoonlijk spreken om een goed beeld te krijgen van waar hun talenten liggen en wat men het liefste zou willen en kunnen doen. Hiervoor is er een team van enthousiaste mensen nodig dat er voor zorgt dat alle nieuwe vrijwilligers snel een telefoontje krijgen. Dit team zorgt er voor dat iedereen zich kan inzetten op een manier die bij hem of haar past.

Het werk van het belteam is dus heel belangrijk voor de campagne. Wij zijn altijd op zoek naar mensen die zin hebben om mee te bellen. Je hoeft hiervoor dus niet alle ins en outs van de lokale en/of landelijke politiek te kennen, het gaat er vooral om dat je zin hebt om af en toe een avond met wat andere GroenLinksers in gesprek te gaan.

Wij gaan er voor zorgen dat je niet onbeslagen ten ijs komt en dat je leuke telefoontjes gaat hebben met andere Groningse GroenLinkers. Kan je alleen maar af en toe een avondje vrij maken? Geen probleem. We zijn op naar een groot en divers belteam, zodat we steeds in andere groepjes samen kunnen komen om even een paar uurtjes te  bellen.

Lijkt het je wat, meld je dan aan!

Dat kan via groningen@groenlinks.nl of door onze vrijwilligerscoördinator Jeffry even een berichtje sturen op Facebook of via Whatsapp: 0613164891.

Aarzel niet om dingen te vragen, Jeffry beantwoordt je vragen graag.