Een campagne draait op vrijwilligers. Hoe meer vrijwilligers we hebben, hoe meer kiezers wij kunnen spreken zodat ze op ons gaan stemmen. Zo komen we dichter bij de eerlijke en groenere maatschappij die wij willen. Bellen is de beste en meest effectieve manier om vrijwilligers te werven. Daardoor bereiken we snel veel leden en andere mensen die ons misschien willen helpen. Daarom organiseren we iedere dinsdag en donderdag tijdens de campagne vanaf 19:00 een belavond. We hebben zoveel mogelijk mensen nodig, dus ook jou.

Op een belavond gaan we met z’n allen bellen, waardoor het gezellig en leuk om te doen is. De eerste keer kan het even spannend zijn, maar als je het een keertje hebt gedaan is het hartstikke leuk. Met een drankje, wat hapjes en veel mensen die hetzelfde belangrijk vinden is het altijd een fijne avond.

We willen zoveel mogelijk mensen bellen om vrijwilligers te werven, en dat kunnen we niet zonder jou. Doe mee en meld je aan voor het bellen via het formulier onderaan deze pagina!

Heb jij nog vragen, kijk hieronder in de veelgestelde vragen!

Wil je weten hoe GroenLinks je persoonsgegevens verwerkt? Bekijk dan onze privacyverklaring. Door dit formulier in te sturen geef je toestemming om je gegevens te delen met de lokale campagne van GroenLinks en PvdA.