Nieuwsbrief & Updates

Wil je op de hoogte blijven van wat er speelt bij GroenLinks Groningen? Meld je dan hier aan voor de lokale nieuwsbrief. Wil je via Whatsapp op de hoogte gehouden worden? Voeg dan de GL Groningen Updates-app toe via deze link. In deze groep kunnen alleen beheerders (bestuurs- en fractieleden) berichten plaatsen. Hierdoor is het geen drukke groep die je meteen op "mute" moet zetten.

Campagne & Promotie

Zowel binnen als buiten campagnetijd willen we zichtbaar zijn voor de inwoners van Groningen. We vinden het belangrijk om te horen wat er speelt in de gemeente én we willen graag delen wat GroenLinks in Groningen doet om de gemeente groener, socialer en eerlijker te maken.

Meer informatie vind je hier.

Vrijwilligers bellen tijdens de campagne aan bij mensen in de buurt om te vragen wat zij belangrijk vinden.
alv

Algemene Ledenvergadering

Minimaal 2 keer per jaar wordt er een Algemene Ledenvergadering (ALV) belegd. Hier worden besluiten genomen, verenigingszaken aan de orde gesteld en leggen bestuur en fractieleden verantwoording af. Het is een goede plek om kennis te maken met de afdeling en met verschillende leden.

Meer informatie vind je op de ALV-pagina.

Meedenken

We moedigen leden aan om mee te denken met onze politieke koers - vooral leden wiens stemmen minder vaak gehoord worden. Dat kan op verschillende manieren. Wil je weten hoe?

Klik dan hier.

Commissies & Werkgroepen

Hierover volgt later meer informatie.

thuishonk lunch