Wijkteams

Heb jij zin om de komende campagneperiode af en toe op een doordeweekse avond Huis-aan-Huis te gaan in je eigen buurt? Sluit je dan aan bij een wijkteam!

Op de zaterdagen gaan we vaak op pad vanaf ons pand in het centrum van de stad Groningen. Komen zaterdagen jou slecht uit? Blijf je liever in je eigen dorp of wijk? Of wil je simpelweg vaker dan eens per week in actie komen? Dan kun je je aansluiten bij een van de wijkteams.

De wijkeams bestaan uit een groepje inwoners uit een wijk of dorp die af en toe samen langs de deuren gaan. Jullie kunnen zelf bepalen waar je precies heen gaat, hoe vaak jullie gaan en hoe lang. Uiteraard hoeven niet alle wijkteamleden elke keer mee te gaan. Interesse? Bel/mail/app Robert op groningen@groenlinks.nl of nulzes-25213435

Wijkcaptain?

Heb jij wel zin in een beetje meer verantwoordelijkheid? Meld je dan aan als wijkcaptain! Als captain krijg je van Robert de namen door van de vrijwilligers in jouw wijk/dorp en krijg je de benodigde jasjes en flyers. Aan jou de verantwoordelijkheid om te zorgen dat de leden van het wijkteam samen op pad kunnen. Uiteraard betekent dat niet dat je zelf elke keer aanwezig moet zijn. Je mag zelf weten hoe je het organiseert.