Scholing & Cursussen

Op deze pagina vind je meer informatie over aankomende cursussen, scholing en andere trainingen.
Introductiecursus GroenLinks Groningen op 29 februari en 21 maart.

Ben je (net) lid van GroenLinks en benieuwd naar de afdeling en de rol die jij daarin kan spelen? Binnenkort organiseren wij op twee zaterdagen een cursus voor leden die wegwijs willen worden binnen de afdeling.

In twee dagen gaan we kijken naar wat de partij jou te bieden heeft en hoe jij een bijdrage kan leveren aan onze mooie partij. Je zult kennis maken met actieve leden, onze lokale politici, onze campagneleider, en anderen die een bijdrage leveren aan GroenLinks Groningen. Na een dag op het pand van de afdeling zullen we de tweede zaterdag naar de Voedselbank gaan.

Weet jij je weg al goed te vinden binnen de afdeling? Er worden op een later moment andere cursussen aangeboden voor degenen die zich verder willen verdiepen in politieke campagnes of zelf actief wil worden.

Wanneer: 29 februari en 21 maart

Locatie: Het GroenLinks pand, Coehoornsingel 87 (29 februari) en de Voedselbank (21 maart)

Kosten: €5 (inclusief de lunch) overmaken naar NL51TRIO0254721702 ovv Ledencursus + Naam

Aanmelden kan door je voornaam, achternaam, telefoonnummer en mailadres te sturen naar secretaris@groenlinksgroningen.nl. De aanmelding is pas definitief als de kosten voor deelname zijn overgemaakt.