Evenemententeam

In de aanloop naar de verkiezingen worden er allerlei evenementen georganiseerd: debatten, campagnebijeenkomsten, crowdfundevenementen en natuurlijk gezelligheid op het pand voor onze vrijwilligers.

Het evenemententeam zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt bij alle evenementen: van het bedenken van evenementen, promotie, logistiek tot geluids- (en beeld-)techniek regelen wanneer dat nodig is.

Voor de zomer gaan we bezig met brainstormen en voorbereiding, en na de zomer gaan we alle plannen in de praktijk brengen en alle evenementen op rolletjes laten verlopen! Het evenemententeam speelt daardoor een belangrijke rol in de campagne. Heb jij zin om je hierbij aan te sluiten, wacht dan niet langer en meld je aan! Samen kijken we welke rol binnen het evenemententeam het best bij je past; voor ieder wat wils!

Lijkt het je wat, meld je dan aan!

Dat kan via groningen@groenlinks.nl of door onze evenementencoordinator Ceciel even een berichtje te sturen op facebook of via Whatsapp: 0624893894.
Aarzel niet om dingen te vragen, Ceciel beantwoordt je vragen graag.