Doe mee

Help jij mee om Groningen groener en socialer te maken? Dat kan op allerlei manieren. Of je nu een minuutje hebt, een uur, een dag of een paar maanden, jij kunt ons helpen om aan jouw idealen te werken. Kies de manier die bij je past.

Bij GroenLinks Groningen is er van alles te doen. Het campagneteam is altijd op zoek naar meer mensen die willen helpen bij het organiseren en uitvoeren van acties, maar ook naar mensen die bijvoorbeeld lekker kunnen koken, mooie foto's kunnen maken of posters willen bezorgen! Je kunt het campagneteam bereiken op groningen@groenlinks.nl of meld je direct aan als vrijwilliger.

Misschien wil je eerst met de afdeling kennismaken? Kom dan eens naar één van onze activiteiten. Overigens hoef je niet per se lid te zijn van GroenLinks om actief te worden. Kom gewoon eens langs.

Wil je meer doen dan incidenteel langskomen? Sluit je dan aan bij een van onze zelfsturende teams. De tijdsinvestering verschilt erg per team. Het enige wat we vragen is enthousiasme en commitment tot en met de verkiezingen van 21 november. Voor de gemeenteraadscampagne zijn er de volgende teams:

1. De Wijkteams: Op doordeweekse avonden af toe een uurtje langs de deuren in je eigen postcodegebied.
  2. Belteam: Bellen met nieuwe leden en vrijwilligers over hoe mensen willen helpen.
  3. Team Thuishonk: Zorgt voor de catering en de gezelligheid op het pand.
  4. Posterteam: Bezorgt raamposters bij leden en plakt posters op de plakzuilen
  5. Evenemententeam: Organisatie rondom campagnecafés, debatten en andere evenementen
  6. Communicatieteam: schrijven, vormgeven en foto's maken voor (sociale) media
  7. Studenten (DWARS): De GroenLinks jongeren van DWARS voeren campagne onder studenten en andere jongeren.
  8. Team internationals: (English speaking) Campaigning for internationals together with the international committee of the young greens (DWARS)

Weinig tijd? Ook dan kun je al veel doen.

1. Draag bij
  2. Like ons op Facebook